Одна з п'яти 
 ефективних стратегій для вдосконалення математичної розминки

Чи достатньо цікаві щоденні розминки з математики, щоб дійсно привернути увагу учнів?

Найефективніші заходи щодо відкриття уроку (гачок для залучення, випереджальний набір, розминка тощо) проводяться з метою: оцінити попередні знання учнів та прогнозувати очікування на майбутній урок.

Для досягнення цієї мети потрібна суцільна суміш веселих та захоплюючих стратегій та ідей діяльності.

Загадки та виклики

Математичні виклики та головоломки - це чудовий інструмент, який дає учням можливість весело провести час, розв'язуючи проблеми та математично мислити одночасно, особливо якщо не дати їм нудьгувати від рутинних проблем практики.



Такі вправи допомагають розвивати навички міркування, логічно аргументувати, висловлювати свої ідеї словами та займатися наочною математикою - що в результаті призводить до глибшого та більш значущого розуміння складних тем та концепцій.

Подібні завдання допоможуть учню розвинути математичне мислення та кмітливість, а також навчитися знаходити значення невідомих членів математичного виразу. Ці своєрідні головоломки побудовані за принципом систем рівнянь, але представлені в зрозумілій учням формі.


Замість змінних у прикладах – малюнки, а здогадатись про числові значення малюнків можна, проаналізувавши математичні вирази та обчисливши значення там, де це можливо. Завдання сприяю розвитку логічного мислення, уваги, зосередженості. 










Коментарі