Задачі на відсотки і формування здоров’язбережувальної компетентності

Здоров’язбережувальна компетентність — це здатність людини планувати і реалізовувати свою життєдіяльність у спосіб, сприятливий для здоров’я і безпеки самої людини.



Навички, що сприяють фізичному здоров’юНавички раціонального харчування
  • дотримання режиму харчування;
  • уміння складати харчовий раціон з урахуванням реальних можливостей, потреб та користі;
  • уміння визначати і зберігати високу якість харчових продуктів.
Навички рухової активності
  • виконання ранкової зарядки;
  • регулярні заняття фізичною культурою, рухові ігри, фізична праця.
Санітарно-гігієнічні навички
  • навички особистої гігієни;
  • уміння виконувати гігієнічні процедури (доглядати за шкірою, зубами, волоссям тощо).
Режим праці та відпочинку
  • уміння чергувати розумову та фізичну активність;
  • уміння знаходити час для регулярного харчування й повноцінного відпочинку.


Вступне тестування


Задачі на відсотки

Виконуємо завдання надані в презентації, аналізуємо і робимо висновки. Презентація містить посилання на цікаві відео. Успішної роботи.

Фінальне тестування



Напишіть в коментарях свої враження від роботи над проєктом.

Коментарі